Expo

Expo folders

Op dit moment is er geen folder beschikbaar voor Expo

Vergelijkbare folders

Vergelijkbare winkels

Bruna
Primera
Greetz
Blz.
AKO
G.Sonder
BoekenVoordeel
Office Centre
Libris
The Read Shop
Kees Smit
Expo
BookSpot
Viking
Printabout
Readly
Paagman
Stumpel

Populaire folders

Tips voor Expo korting

Folder Expo

Ben je op zoek naar een leuk en origineel cadeautje voor iemand of wil je jezelf ook wel eens een extraatje geven? Kijk dan eens bij Expo wat er allemaal aan leuke cadeauartikelen te koop zijn. Op de website kun je zien wat er in het assortiment van Expo Gifts zit en kun je de artikelen ook eenvoudig bestellen via de webshop.

Zoek een leuk cadeau uit in de webshop

Expo Gifts brengt geen reclamefolder uit zoals bij veel winkels wel het geval is. Dit betekent echter niet dat je geen aanbiedingen kunt vinden want ook in de webshop staan artikelen waar je korting op krijgt. Kijk gewoon altijd even wat je er dan nog voor betaalt. Zo is er voor elke beurs en iedere gelegenheid wel een geschikt cadeau te vinden bij Expo. De cadeautjes van Expo zijn alleen online te bestellen want er is geen fysieke winkel. Bij elk artikel dat verkrijgbaar is staat de nodige informatie te lezen zodat jij weet wat je in huis haalt.

Maak een account aan als je iets wilt bestellen

Als je een artikel gezien hebt bij Expo dat je wilt bestellen dan kun je dit in het winkelmandje doen. Daarna kies je voor verder shoppen of voor doorgaan met bestellen. Een bestelling kun je doen als gast in de webwinkel maar als je je de eerste keer dat je iets bestelt aanmeldt, is het makkelijker je bestelling te volgen. Je hoeft maar eenmalig je gegevens door te geven en de volgende keer log je in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Zo hoef je niet steeds alle gegevens opnieuw in te voeren en kun je altijd raadplegen wat de status van je bestelling is of makkelijk contact opnemen met Expo met vragen of problemen.

Inloggen met je account werkt makkelijk

Als je bepaalde informatie via de site van Expo wilt opvragen dien je daar sowieso altijd voor in te loggen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opvragen van de gegevens van je account of om je bestelgeschiedenis bekijken. Dat laatste kan altijd handig zijn als je vaker cadeautjes bestelt. Zo kun je precies zien wat je al eerder besteld hebt en bij wie dit bezorgd is. Zo voorkom je ook dat je hetzelfde cadeau per ongeluk twee keer geeft. Ook leuk maar niet zo handig natuurlijk tenzij iemand dit graag dubbel heeft.

Je bestelling snel thuisbezorgd

Heb je iets besteld dat op voorraad is? Dan kun je het de volgende dag al in huis hebben. Als je het als cadeautje voor iemand anders besteld hebt dan kun je het ook daar laten bezorgen als dat handiger is. Heb je meer dingen tegelijk besteld die een afwijkende levertijd hebben? Dan worden ze afzonderlijk van elkaar geleverd. Voor bestellingen met een aankoopbedrag vanaf €50 en meer betaal je geen extra verzendkosten dus dat is altijd meegenomen.

Zo neem je contact op met Expo Gifts

Heb je een vraag aan Expo, bijvoorbeeld over een bepaald artikel of over je bestelling? Kijk dan eerst even bij de informatie op de site of je daar je antwoord tussen kunt vinden. Staat je antwoord er niet bij of kun je er niet voldoende mee? Dan kun je nog altijd contact opnemen met Expo. Dit doe je door te bellen of een mailtje te sturen. Je kunt er ook voor kiezen je vraag te stellen via het contactformulier dat je op de website vindt. Laat je gegevens en vraag daar achter en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Mis geen enkel nieuwtje meer

Als je geen enkel nieuwtje van Expo wilt missen en altijd als eerste op de hoogte wilt zijn als er nieuwe artikelen in het assortiment zitten, dan is het slim de cadeaushop te volgen op social media. Expo is zowel actief op Facebook als Instagram. Je kunt er terecht voor de laatste nieuwtjes en tevens je vragen stellen. Laat daarnaast je ervaringen met Expo achter zodat andere mensen deze kunnen lezen of lees juist de reacties die zij hebben achtergelaten. Zo weet je wat zij van een bepaald artikel en van Expo zelf vinden.

Retourneren mogelijk binnen 14 dagen

Een artikel kun je binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt retourneren. De voorwaarden die hiervoor gelden staan op de site van Expo. Je kunt een product retourneren en ruilen voor iets anders. Dit geef je dan aan op het retourformulier. Je geld terug laten storten kan ook en dan bestel je zelf iets anders als je dat wilt. De kosten voor het retourneren zijn voor de klant dus daar dien je wel rekening mee te houden.

Over Expo

Al jarenlang is Expo in Tilburg en in Eindhoven een gerenommeerde naam. In deze steden heeft het bedrijf namelijk twee grote vestigingen zitten waar je naar hartenlust kunt shoppen. Bij Expo vind je de leukste cadeautjes, schoenen, boeken, tassen en kunst. Eigenlijk is het assortiment van Expo behoorlijk uitgebreid en divers te noemen.

Sinds 2019 is het ook mogelijk om de spullen van Expo online te bestellen. Je hoeft dus niet meer per sé naar Eindhoven of Tilburg af te reizen om de producten bij dit merk te kunnen kopen.

In de webshop kan je een keuze maken uit de volgende productcategorieën: Gifts, Boeken, Happy Socks, Schoenen, Tassen, Hamamdoeken, Klokken en Kunst. Per categorie vind je een uitgebreid aanbod van diverse producten terug. In de categorie boeken vind je bijvoorbeeld allerlei soorten boeken terug. Dat varieert van spannende thrillers tot aan de nieuwste kookboeken. Binnen het assortiment van Expo ligt de focus op diversiteit én op een gunstig prijskaartje. Alle producten bij Expo zijn zodoende behoorlijk gunstig geprijsd.

Heb je online de gewenste producten gevonden? Je kunt deze bestellen en vervolgens worden de artikelen binnen 2 werkdagen op het gewenste adres thuisbezorgd. Als het pakketje door de brievenbus past, betaal je slechts 3,95 euro aan verzendkosten. Indien het pakketje niet door de brievenbus past, betaal je 5,95 euro aan verzendkosten. Daarbij is één uitzondering; als je voor meer dan 49 euro een bestelling plaatst. In dat geval betaal je helemaal geen verzendkosten.

Niet tevreden met de ontvangen artikelen? Vul het retourformulier op de website in en volg de instructies op. Voor meer informatie kan je bellen naar 013 744 0396 of mailen naar [email protected]. Het is ook mogelijk om een live chat via de webshop te starten of om een online contactformulier in te vullen.